Hisense zagląda do domów piłkarzy Paris Saint-Germain, rozpoczynając drugi rok partnerstwa z klubem

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Hisense

Hisense zagląda do domów piłkarzy Paris Saint-Germain, rozpoczynając drugi rok partnerstwa z klubem pmalota pt., 04/15/2022 - 08:42

QINGDAO, Chiny, 15 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa marka artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki konsumenckiej oraz Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy i łączą siły prezentując dzisiaj swoją drugą wspólną reklamę.

Patrząc wstecz na rok 2021 Hisense przedstawia imponującą reklamę z udziałem takich gwiazd futbolu, jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, prezentujących doskonałą jakość produktów Hisense. Pierwsza wspólna reklama spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem zarówno w Internecie, jak i poza nim.

Hisense

 

Dziś Hisense publikuje drugą reklamę przygotowaną wspólnie z Paris Saint-Germain. W reklamie Hisense znów występują Ángel Di María i Presnel Kimpembe, do których po raz pierwszy dołączają Leo Messi, Marquinhos i Idrissa Gueye. Materiał pokazuje szereg urządzeń Hisense w komfortowym otoczeniu domowym i podkreśla doskonałą technologię produktów Hisense przez pryzmat życia codziennego piłkarza. Nieprzerwana współpraca i wysoki poziom zaangażowania każdego z piłkarzy pokazuje wsparcie i uznanie, jakie Hisense otrzymuje od Paris Saint-Germain, odzwierciedlając fakt, że marka Hisense jest powszechnie doceniana i wybierana na całym świecie.

Hisense staje się „Doskonałym Partnerem" dzięki wyśmienitej technologii i wysokiej jakości produktom.

Temat reklamy to idea Doskonałego Partnera, która podkreśla pielęgnowane przez lata znakomite relacje pomiędzy Hisense i Paris Saint-Germain; reklama pokazuje także, że Hisense dąży do stania się Doskonałym Partnerem w życiu fanów futbolu i konsumentów dzięki niezrównanym produktom i technologiom. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, które mieszkają w tym samym budynku i wchodzą ze sobą w codzienne interakcje, korzystając z produktów Hisense.

 

Przez lata Hisense nieprzerwanie rozwijała technologie cyfrowe dzięki innowacjom, które zapewniają konsumentom perfekcyjną jakość obrazu telewizyjnego. Gracze korzystają w reklamie z telewizorów Hisense z technologią Sports Mode. Jest to wyjątkowa funkcja, która poprawia płynność wyświetlania podczas szybkich meczów, zapewniając najlepsze i niezwykle wciągające wrażenia z oglądania spotkań.

Hisense nieprzerwanie chce zapewniać fanom piłki nożnej i konsumentom angażujące wszystkie zmysły i realistyczne wrażenia z oglądania meczów dzięki wyjątkowej technologii i perfekcyjnej jakości obrazu. To właśnie dzięki doskonałości technologicznej i najwyższej jakości telewizory Hisense ze średniej i wysokiej półki (A7/U6/U7/U8) spotykają się z pochlebnymi opiniami ze strony wielu mediów i konsumentów. W 2021 r. globalne przychody ze sprzedaży telewizorów ze średniej i wysokiej półki Hisense wzrosły o ponad 99% rok do roku, co w pełni odzwierciedla świetną reputację telewizorów tej marki i uznanie, jakim cieszą się one na całym świecie.

Jednocześnie, jako partner długoterminowy Paris Saint-Germain, Hisense zyskuje szacunek konsumentów z całego świata dzięki silnemu wsparciu wydarzeń sportowych i wyjątkowych produktów technologicznych, zarówno w kontekście swoich produktów, jak i reputacji marki. Po rozpoczęciu sponsorowania klubu Paris Saint-Germain i szeregu międzynarodowych wydarzeń sportowych w 2021 r. Hisense zwiększył przychody ze sprzedaży zagranicznej o 43%, a świadomość marki za granicą wzrosła o 5 pp.

W przyszłości Hisense będzie nadal stawiał na marketing sportowy, zacieśniając relacje z klientami, a poprzez niezrównane technologie i produkty zamierza budować markę znaną i cenioną na całym świecie.

 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.
INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju

2022-05-26

Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju

PGE publikuje Raport Sponsoringowy za 2021 rok

2022-05-26

PGE publikuje Raport Sponsoringowy za 2021 rok

CBA/ ZatrzymanI w związku z „produkcją” faktur. Śledztwo dotyczy wystawienia faktur na ponad 80 mln zł

2022-05-26

CBA/ ZatrzymanI w związku z „produkcją” faktur. Śledztwo dotyczy wystawienia faktur na ponad 80 mln zł

Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali kolejne cztery osoby, którym ogłoszono zarzuty dotyczące używania fikcyjnych faktur VAT na kwotę ponad 12 mln zł.
25 MAJA - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ DZIECKA ZAGINIONEGO

2022-05-25

25 MAJA - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ DZIECKA ZAGINIONEGO

Zaginięcia małych dzieci i nastolatków są motywem przewodnim dyskusji ekspertów Centrum Poszukiwań Osób Zaginionych Komendy Głównej Policji oraz Fundacji Itaka, operatora linii 116 000 - Telefonu w Sprawie Zaginionego Nastolatka. Webinary zorganizowane zostały w ramach projektu MSWiA „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie zaginionych dzieci”. Nieprzypadkowo odbywają się one w maju, w miesiącu, w którym przypada Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego. To święto obchodzone na całym świecie ustanowione zostało dla uczczenia pamięci zaginionych i nieodnalezionych dzieci, których symbolem jest kwiat niezapominajki.
Rzeszów/ Magazyn broni zlikwidowany

2022-05-25

Rzeszów/ Magazyn broni zlikwidowany

Rzeszowscy policjanci CBŚP przejęli 7 karabinów maszynowych, blisko tysiąc sztuk amunicji oraz kilka istotnych elementów broni. To już drugie uderzenie w międzynarodową grupę przestępczą o charakterze zbrojnym, której członkowie zajmowali się przemytem broni do Szwecji. Łącznie w śledztwie nadzorowanym przez podkarpacki pion PZ PK występuje 4 podejrzanych, a po stronie szwedzkiej 3 podejrzanych.
UCIEKŁA PRZED WOJNĄ. PADŁA OFIARĄ SPOOFINGU

2022-05-25

UCIEKŁA PRZED WOJNĄ. PADŁA OFIARĄ SPOOFINGU

33-letnia obywatelka Ukrainy została oszukana metodą na tzw. spoofing telefoniczny. Sprawcy mówiący po rosyjsku wykorzystali numer telefonu infolinii banku, aby przekonać ją do wypłaty środków z konta. W konsekwencji kobieta straciła 1 tysiąc złotych. Wyszkowscy policjanci apelują do uchodźców o ostrożność podczas rozmów telefonicznych z rzekomymi konsultantami. Nie dajcie się zaskoczyć przestępcom - przeczytajcie, na czym polega spoofing.
Środa z profilaktyką, posłuchaj ekspertów. 31 maja obchodzimy Światowy Dzień bez Tytoniu.

2022-05-25

Środa z profilaktyką, posłuchaj ekspertów. 31 maja obchodzimy Światowy Dzień bez Tytoniu.

Co tydzień, w środę na Akademii NFZ i kanale You Tube odsłaniamy tajemnice różnych schorzeń, a przede wszystkim informujemy, jak im zapobiegać i jak postępować, gdy już zachorujemy. Nasi eksperci, najlepsi w danej dziedzinie specjaliści z całego kraju za pośrednictwem zamieszczanych krótkich filmów przekazują informacje, zalecenia i porady. Można też pobrać specjalnie przygotowaną ulotkę. Naprawdę warto obejrzeć, dowiedzieć się czegoś nowego i skorzystać z fachowych rad. Kampania jest dedykowana pacjentom, ale też osobom zdrowym, wszystkim, którym temat zdrowia jest bliski.
UNICEF alarmuje: nawet w najbogatszym państwach dzieci wychowują się w środowisku, które może zagrażać ich zdrowiu, życiu i przyszłości

2022-05-25

UNICEF alarmuje: nawet w najbogatszym państwach dzieci wychowują się w środowisku, które może zagrażać ich zdrowiu, życiu i przyszłości

Na 39 badanych krajów UE i OECD, Polska zajmuje 27. miejsce w rankingu dotyczącym zapewnienia dzieciom zdrowego środowiska do życia, podaje UNICEF w najnowszym raporcie. Raport został opracowany przez Centrum Badawcze UNICEF - Innocenti we Florencji.
Paliwo będzie jeszcze droższe w wakacje? Eksperci z Yanosika komentują

2022-05-25

Paliwo będzie jeszcze droższe w wakacje? Eksperci z Yanosika komentują

Obecne ceny na stacjach paliw porażają. Litr paliwa przekroczył próg 7 zł, w niektórych miejscach kosztuje nawet 7,50 zł. Mimo wprowadzenia ochronnych tarcz antyinflacyjnych, takie ceny paliw widzą kierowcy na stacjach. Ci, którzy planują wakacje w naszym kraju, już drżą na myśl o kolejnych podwyżkach, które będą wynikiem zakończenia okresu drugiej tarczy antyinflacyjnej. Jakie są prognozy? Eksperci z Yanosika komentują.
Prof. Jerzy Hausner i dr Vydas Dolinskas laureatami XXII I XXIII edycji Nagrody im. prof. Aleksandra Gieysztora

2022-05-25

Prof. Jerzy Hausner i dr Vydas Dolinskas laureatami XXII I XXIII edycji Nagrody im. prof. Aleksandra Gieysztora