Clé De Peau Beauté ogłasza laureatkę nagrody Power Of Radiance 2022

Ocena:

0/5 | 0 głosów

cpb_logo_set_bold_

Clé De Peau Beauté ogłasza laureatkę nagrody Power Of Radiance 2022 pmalota wt., 03/22/2022 - 09:00

PR Newswire
PR Newswire
Nagroda stanowi wyróżnienie za wkład w upodmiotowianie i poprawę losu dziewcząt i kobiet poprzez edukację w dziedzinach nauki, technologii, inżynierii i matematyki.

TOKIO, 22 marca 2022 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, globalna marka luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu, ma zaszczyt ogłosić laureatkę przyznanej już po raz czwarty nagrody Power of Radiance. Tym razem wyróżnienie przypadło Amandzie Simandjuntak z indonezyjskiej Dżakarty - wyjątkowej kobiecie, która poświęca się działaniom na rzecz upodmiotowienia dziewcząt z jej lokalnej społeczności poprzez edukację w dziedzinach nauki, technologii, inżynierii i matematyki (STEM). Inicjatywa Power of Radiance Awards wpisuje się w długofalowe działania filantropijne marki Clé de Peau Beauté, w tym nawiązane w 2019 r. wieloletnie partnerstwo z UNICEF [1] na rzecz wsparcia programu równouprawnienia płci (Gender Equality Program). Realizując adresowane do dziewcząt programy z zakresu edukacji STEM i upodmiotowienia, Clé de Peau Beauté dąży do uwolnienia ich prawdziwego potencjału i sprawienia, by świat był lepszym miejscem.

CDP_POR_LOGO_BLACK

W sytuacji, gdy świat dąży do zdefiniowania postpandemicznej rzeczywistości poprzez poszukiwanie naukowych i technologicznych rozwiązań, należy dostrzec nieprzebrany potencjał, jaki drzemie w dziewczętach i kobietach - a stanowią one połowę populacji globu. Na braki w edukacji STEM szczególnie narażone są dziewczęta z biedniejszych regionów świata. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na kompetencje w obszarze technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), szczególnie jeśli chodzi o rozumienie działania programów komputerowych i ich zastosowanie, pogłębiają się nierówności pomiędzy mężczyznami i kobietami ze względu na ograniczoną obecność tych drugich we wspomnianych branżach. Wczesne zawarcie małżeństwa, ciąża czy presja ze strony rodziny to częsty problem dla młodych kobiet w Indonezji, który utrudnia im zdobycie wykształcenia, w praktyce blokując im dostęp do rynku pracy. Amanda Simandjuntak z determinacją dąży do zmiany tego stanu rzeczy poprzez oferowanie edukacji STEM dla marginalizowanych grup dziewcząt i kobiet w Indonezji, by i one miały możliwość odnaleźć się w tych kluczowych dziedzinach i przyczyniać się do ich rozwoju.

Według danych UNICEF pandemia pogorszyła już i tak głęboki kryzys edukacji w Indonezji. Poziom bezrobocia wśród młodych Indonezyjek wynosi ok. 15,62% [2]. Ze szkoleń w dziedzinie innowacji i technologii - w tym kursów kodowania, projektowania UI/UX czy rozwoju produktu - organizowanych przez Amandę Simandjuntak, dyrektor generalną i współzałożycielkę Markoding, jak dotąd skorzystało ok. 10 tys. dziewcząt i kobiet. Do jej zasług w inspirowaniu Indonezyjek do rozpoczęcia kariery w zawodach związanych ze STEM można zaliczyć też program stypendiów dla dziewcząt uczących się kodowania („Girls Can Code Scholarship Program”) czy serię adresowanych do młodych kobiet webinarów z kodowania („Girls Can Code Webinar Series”). „Nagroda Power of Radiance przyzna została już po raz czwarty. Firma Clé de Peau Beauté czuje się zaszczycona możliwością udziału w zaprowadzaniu pozytywnych zmian poprzez edukację i upodmiotowienie młodych kobiet poprzez wspieranie działań pani Simandjuntak, stanowiących źródło inspiracji dla nas wszystkich. Jej energia i dorobek doskonale odzwierciedlają ducha naszych dążeń do zmiany świata poprzez pozytywne i aktywne działania” - powiedziała Mizuki Hashimoto, dyrektor marketingu (CBO) w Clé de Peau Beauté.

Od listopada 2019 Markoding współpracuje z indonezyjskim oddziałem UNICEFU przy realizacji programu „Digital Innovation Challenge”, który ma pomóc nastoletnim dziewczętom w nabyciu kluczowych kompetencji XXI w., w tym kompetencji cyfrowych i biznesowych. Ze szkoleń w ramach inicjatywy skorzystało już 526 nastolatek ze 126 szkół.

 

„Moją misją jest upodmiotowienie marginalizowanych grup indonezyjskich dziewcząt i kobiet, tak by mogły one wnosić czynny wkład w rozwiązywanie globalnych problemów poprzez innowacje i technologie. Umożliwiając im zdobycie i rozwinięcie kluczowych w XXI w. umiejętności i cech, takich jak zdolność krytycznego myślenia, kreatywność, komunikatywność, umiejętność współpracy czy empatia, wydobywamy drzemiący w nich nadzwyczajny potencjał, który mogą pożytkować w sposób sprawiający, że świat staje się lepszym, sprawiedliwszym i bezpieczniejszym miejscem” - powiedziała Simandjuntak.

Zdobywczyni nagrody Power of Radiance 2022 otrzyma grant, który przekazany zostanie na finansowanie programu „Digital Innvation Challenge” w celu wsparcia edukacji STEM dla dziewcząt i poprawy ich sytuacji na rynku pracy. U źródeł podjętej przez Clé de Peau Beauté misji orędowania na rzecz edukacji leżało marzenie o lepszym świecie. Moc wyzwalania wewnętrznego blasku, która może dokonać prawdziwej i pozytywnej zmiany, tkwi w każdym człowieku, a poprzez nagrody Power of Radiance Clé de Peau Beauté wspiera dziewczęta i kobiety na całej kuli ziemskiej, gdy zmieniają świat dla siebie, swoich rodzin i całych społeczności.

Każdy z nas może uwolnić w sobie wewnętrzny blask, który pozwoli zaprowadzić realną, pozytywną zmianę. Nagroda Power of Radiance to wyraz sojuszniczej postawy Clé de Peau Beauté wobec dziewcząt i kobiet na całym świecie oraz ich dążeń do przeobrażania świata dla siebie, swoich rodzin i lokalnych społeczności.

[1] UNICEF nie udziela poparcia żadnym firmom, markom, produktom czy usługom.

[2] Źródło informacji: Study on skills for the future in Indonesia.

Amanda Simandjuntak

Amanda Simandjuntak jest dyrektorką generalną i współzałożycielką Markoding, organizacji non-profit realizującej misję upodmiotowiania młodzieży z uboższych środowisk w Indonezji poprzez innowacje i technologie. Organizacja zakwalifikowała się m.in. do finału konkursu MIT Solve Challenge: Youth, Skills and the Workforce of the Future, a także reprezentowała Indonezję podczas organizowanej przez UNICEF i Stowarzyszenie Narodów Azji Południowo-Wschodniej konferencji pt. „Kompetencje XXI w. a partycypacja młodzieży”, która odbyła się w Singapurze. Amanda Simandjuntak została również zaliczona do grona Młodych Liderów Społecznych podczas szczytu w Singapurze w 2019 r. Od 2019 r. Markoding jest partnerem indonezyjskiego oddziału UNICEFU, wspólnie z nim realizując program „Digital Innovation Challenge”, który ma pomóc nastoletnim dziewczętom i chłopcom w nabyciu kluczowych kompetencji XXI w., w tym kompetencji cyfrowych i biznesowych, aby łatwiej radzili sobie z napotykanymi problemami współczesnego świata. W pierwszej fazie programu z inicjatywy skorzystało 482 pochodzących z uboższych środowisk nastoletnich uczniów 21 szkół i lokalnych ośrodków edukacyjnych w Dżakarcie. Od czasu jego uruchomienia program rozrósł się i obecnie obejmuje również Semerang. Jak dotąd wsparcie w jego ramach otrzymało 5256 nastolatków (z czego 55% to dziewczęta) ze 126 szkół na terenie Indonezji.

Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 r. jako najwyższa forma połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez wykorzystanie innowacyjnych technologii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu z całego świata. Marka, niezmiennie kierując się duchem rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, który pochodzi z wnętrza. Kosmetyki marki dostępne są w 23 krajach i regionach na świecie.

Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: https://www.cledepeau-beaute.com/int/powerofradiance-2022.html 
Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na Instagramie: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/ 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1739705/CPB_2022_PoR_Amanda_Portrait1_CMYK.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1739706/CDP_POR_LOGO_BLACK_hires__square___1.jpg 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg 

Źródło: Clé de Peau Beauté

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.
INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU
Kierowco uważaj na rowerzystów!

2023-04-13

Kierowco uważaj na rowerzystów!

Sezon rowerowy i motocyklowy już się rozpoczął. Coraz więcej amatorów jazdy na jednośladzie pojawia się na drogach, dlatego przypominamy kierowcom, jak powinni się zachowywać w stosunku do niechronionych uczestników ruchu drogowego.
Dla pacjentów tanio nie zawsze znaczy lepiej

2023-04-12

Dla pacjentów tanio nie zawsze znaczy lepiej

Projekt ustawy o refundacji leków i wyrobów medycznych wprowadza zapis, który daje Ministrowi Zdrowia możliwość ustalania cen na wyroby medyczne stosowane w ramach świadczenia gwarantowanego. Zdaniem lekarzy i pacjentów ograniczenie swobody wyboru wyrobów medycznych ograniczy dostęp do innowacyjnych technologii, a tym samym pogorszy bezpieczeństwo pacjentów.
Polscy przetwórcy i producenci mleka chcą zmniejszyć ich negatywny wpływ na środowisko

2023-04-12

Polscy przetwórcy i producenci mleka chcą zmniejszyć ich negatywny wpływ na środowisko

Sektor produkcji i przetwórstwa mleka – podobnie jak całe rolnictwo – stoi przed wyzwaniami wynikającymi ze zrównoważonego rozwoju i koniecznością redukowania swojego wpływu na środowisko. To nie tylko efekt wymogów stawianych przez Europejski Zielony Ład, ale i rosnących oczekiwań konsumentów. Dlatego organizacje branżowe zawiązały porozumienie, którego celem ma być wypracowanie standardów produkcji mleka łączących cele ekonomiczne i jakościowe z wymogami środowiskowymi i dbałością o etyczną stronę prowadzenia biznesu. – Chcemy zrobić coś konkretnego, pozytywnego, aby mleczarstwo i hodowla bydła mogły się przyczynić do ograniczania wpływu rolnictwa na środowisko – mówi Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka. 
Przemoc wobec kobiet w ciąży ma więcej konsekwencji niż myślimy

2023-04-11

Przemoc wobec kobiet w ciąży ma więcej konsekwencji niż myślimy

Niestety, przemoc domowa względem kobiet to wcale nie rzadkość. Może przybierać różną postać - od agresji fizycznej, przez seksualną, po dręczenie psychiczne. Jeśli poddana jest jej kobieta w ciąży, konsekwencje dotyczą nie tylko jej, ale i rozwijającego się zarodka i płodu. A szkodliwa jest wszelka przemoc: i ta fizyczna, i psychiczna, i seksualna, i ekonomiczna. Dowiedz się więcej.
Kultura jazdy samochodem – co trzeba wiedzieć?

2023-04-11

Kultura jazdy samochodem – co trzeba wiedzieć?

Poruszanie się samochodem po drodze wymaga od wszystkich uczestników ruchu drogowego stosowania się do przepisów, aby zachować bezpieczeństwo. Kierowcy często zapominają o tym, że nie są sami na drodze i nie stosują się do podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz życzliwości i uprzejmości.
Pracodawcy z nowymi licznymi obowiązkami dotyczącymi pracy zdalnej

2023-04-10

Pracodawcy z nowymi licznymi obowiązkami dotyczącymi pracy zdalnej

Polacy polubili pracę zdalną. Jak wynika z badania firmy ADP „People at Work 2022: A Global Workforce View”, ponad 41 proc. pracowników w wieku 34–44 lata twierdzi, że praca wykonywana z domu ułatwia im funkcjonowanie. Blisko 39 proc. badanych Polaków przyznaje, że ułatwia ona bycie pracującym rodzicem. Wchodzące właśnie w życie zmiany w Kodeksie pracy uregulują kwestię pracy zdalnej, wprowadzając jednocześnie szereg obowiązków po stronie pracodawcy i pracownika.
Nie wystarczy odpowiednie menu

2023-04-10

Nie wystarczy odpowiednie menu

Zjedzenie dosłownie szczypty mąki żytniej czy pszennej wystarczy, by osoba cierpiąca na celiakię doznała przykrych dolegliwości. Jeśli przy wielkanocnym stole ma zasiąść gość, który musi być na diecie bezglutenowej, warto wiedzieć, że ważne jest nie tylko skomponowanie menu bez glutenu, ale i zadbanie, by potrawy z niego nie sąsiadowały bezpośrednio z tymi z glutenem. Dowiedz się więcej.
Polacy częściej szukają wakacji poza sezonem

2023-04-04

Polacy częściej szukają wakacji poza sezonem

Im więcej informacji o recesji i inflacji, tym większe zainteresowanie podróżami zagranicznymi – taki przewrotny wniosek można wysnuć z raportu Polskiej Izby Turystyki i multiagentów: Wakacje.pl, Travelplanet.pl i Fly.pl. Z analizy rezerwacji w sezonie zimowym wynika, że popyt na wyjazdy nie osłabł nawet mimo wzrostu kosztów podróżowania, który oscyluje wokół stopy inflacji. Eksperci oceniają, że w kolejnych miesiącach także nie spodziewają się spowolnienia w sprzedaży, co najwyżej Polacy częściej będą szukać atrakcyjnych cenowo okazji poza sezonem.
Czy kryzys gospodarczy odbił się na polskim rynku pracy?

2023-04-03

Czy kryzys gospodarczy odbił się na polskim rynku pracy?

Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące bezrobocia w 2022 roku. Wskaźnik stopy bezrobocia w grudniu ubiegłego roku wyniósł 5,2% (wobec 5,4% w grudniu 2021 r.). Kryzys gospodarczy wywarł jednak znaczący wpływ na nastroje panujące wśród pracowników. Ponadto jego konsekwencje mogą mocno dać się we znaki Polakom w 2023 roku. Jak będzie wyglądać sytuacja na rynku pracy?
Rok po zmianie systemu rozliczeń fotowoltaika wciąż na fali wzrostowej

2023-04-02

Rok po zmianie systemu rozliczeń fotowoltaika wciąż na fali wzrostowej

W kwietniu br. minie rok, odkąd zmieniły się zasady rozliczania nowych prosumentów za energię z przydomowych instalacji fotowoltaicznych przekazywaną do sieci i z niej pobieraną. – Sytuacja cenowa i geopolityczna powodują, że mimo zmiany tego systemu rozliczeń odbiorcy wciąż sięgają po fotowoltaikę – mówi Dominika Taranko, dyrektorka Forum Energii i Klimatu w Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Jak wskazuje, firmy i inwestorów indywidualnych do takich inwestycji skłania niestabilna sytuacja na rynku energii i rosnące ceny prądu. Coraz większym problemem jest jednak niewystarczająca przepustowość krajowych sieci elektroenergetycznych, a w efekcie – rosnąca liczba decyzji odmownych dotyczących przyłączenia do nich instalacji PV.